Αεριοκεντρική και αερολογική η πολιτική φιλοσοφία του κ. Λιλλήκα που ως γνωστό διεκδικεί την προεδρία της κυπριακής δημοκρατίας.
Το “φυσικό αέριο” δεν μπορεί να αποτελέσει την εσχατολογική προοπτική της οικονομίας ούτε η βελτίωση του τραπεζικού συστήματος όπως προτείνει ο κ. Λιλλήκας ενός συστήματος που έχει καταληστέψει την παραγωγική βάση της κοινωνίας.
Δεν αποτελεί επίσης σώφρονα και εθνική πολιτική η υπαγωγή της ασφάλειας και των στρατηγικών μας σχεδιασμών στην ομπρέλα του Ισραήλ , ένεκεν της συγκυριακής , άρα όχι μόνιμης , ρήξης αυτού με την Τουρκία.
Επιπρόσθετα η εμπλοκή της Κύπρου στο πεδίο σύγκρουσης συμφερόντων Ρωσίας – Αμερικής υπέρ της δεύτερης θα είναι στην ουσία παράδοση της Κύπρου στον αμερικανοσιωνιστικό άξονα.
Αναφορικά με την “συνέχιση” της πολιτικής του ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν δεν μας εξηγεί καλύτερα τι εννοεί ο κ. Λιλλήκας.Το σχέδιο Ανάν , αυτός και η τότε κυβέρνηση που υπηρετούσε έφερε σε δημοψήφισμα γιατί δεν είχαν το σθένος και το όραμα να το απορρίψουν και δια αυτού επιβεβαίωσαν την διαίρεση της αρχής του λαού της κυπριακής δημοκρατίας σε δύο εκλογικά σώματα που παραπέμπουν σε δύο λαούς. Γεγονός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο η Τουρκία..
Εφόσον ο κ. Λιλλήκας αμφισβητεί το εφικτό της διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας , άρα και την 8η Ιουλίου , δεν μας ξεκαθαρίζει τι ακριβώς προτείνει. Η θέση του για σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν αποτελεί ταυτόχρονα αναίρεση της ΔΙΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑΣ , πράγμα που μας οδηγεί σε ένα είδος διχοτόμησης υπό την ομπρέλα της Ε.Ε.
Οφείλει ο κ. Λιλλήκας να ξεκαθαρίσει το ζήτημα της διζωνικότητας και να απομακρύνει από τον πολιτικό του λόγο τα νεφελώματα της συνθηματολογίας.
Εμείς οι εθνικιστές γνωρίζουμε πολύ καλά την τακτική της ασάφειας που το ενδοτικό κατεστημένο χρησιμοποιεί από το 1960 και εντεύθεν , τακτική της πατριωτικής συνθηματολογίας στα μπαλκόνια και της προδοσίας όπισθεν του παραπετάσματος.
Φαίνεται ότι το εκκλησιαστικό-πολιτικό κατεστημένο ετοιμάζει καινούριο μείγμα πατριωτικού ναρκωτικού , περνώντας από την απόρριψη της ομοσπονδίας στο ΔΙΖΩΝΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΎΡΓΗΜΑ.
Λουκάς Σταύρου
πρόεδρος Εθνικιστικού Δημοκρατικού Κόμματος - ΕΔΗΚ
Το “φυσικό αέριο” δεν μπορεί να αποτελέσει την εσχατολογική προοπτική της οικονομίας ούτε η βελτίωση του τραπεζικού συστήματος όπως προτείνει ο κ. Λιλλήκας ενός συστήματος που έχει καταληστέψει την παραγωγική βάση της κοινωνίας.
Δεν αποτελεί επίσης σώφρονα και εθνική πολιτική η υπαγωγή της ασφάλειας και των στρατηγικών μας σχεδιασμών στην ομπρέλα του Ισραήλ , ένεκεν της συγκυριακής , άρα όχι μόνιμης , ρήξης αυτού με την Τουρκία.
Επιπρόσθετα η εμπλοκή της Κύπρου στο πεδίο σύγκρουσης συμφερόντων Ρωσίας – Αμερικής υπέρ της δεύτερης θα είναι στην ουσία παράδοση της Κύπρου στον αμερικανοσιωνιστικό άξονα.
Αναφορικά με την “συνέχιση” της πολιτικής του ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν δεν μας εξηγεί καλύτερα τι εννοεί ο κ. Λιλλήκας.Το σχέδιο Ανάν , αυτός και η τότε κυβέρνηση που υπηρετούσε έφερε σε δημοψήφισμα γιατί δεν είχαν το σθένος και το όραμα να το απορρίψουν και δια αυτού επιβεβαίωσαν την διαίρεση της αρχής του λαού της κυπριακής δημοκρατίας σε δύο εκλογικά σώματα που παραπέμπουν σε δύο λαούς. Γεγονός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο η Τουρκία..
Εφόσον ο κ. Λιλλήκας αμφισβητεί το εφικτό της διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας , άρα και την 8η Ιουλίου , δεν μας ξεκαθαρίζει τι ακριβώς προτείνει. Η θέση του για σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν αποτελεί ταυτόχρονα αναίρεση της ΔΙΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑΣ , πράγμα που μας οδηγεί σε ένα είδος διχοτόμησης υπό την ομπρέλα της Ε.Ε.
Οφείλει ο κ. Λιλλήκας να ξεκαθαρίσει το ζήτημα της διζωνικότητας και να απομακρύνει από τον πολιτικό του λόγο τα νεφελώματα της συνθηματολογίας.
Εμείς οι εθνικιστές γνωρίζουμε πολύ καλά την τακτική της ασάφειας που το ενδοτικό κατεστημένο χρησιμοποιεί από το 1960 και εντεύθεν , τακτική της πατριωτικής συνθηματολογίας στα μπαλκόνια και της προδοσίας όπισθεν του παραπετάσματος.
Φαίνεται ότι το εκκλησιαστικό-πολιτικό κατεστημένο ετοιμάζει καινούριο μείγμα πατριωτικού ναρκωτικού , περνώντας από την απόρριψη της ομοσπονδίας στο ΔΙΖΩΝΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΎΡΓΗΜΑ.
Λουκάς Σταύρου
πρόεδρος Εθνικιστικού Δημοκρατικού Κόμματος - ΕΔΗΚ