Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Η εθνικοκοινωνική πρόταση για την παιδεία


Οι θέσεις μας για την παιδεία και τον πολιτισμό αντίκεινται στον “δημοκρατικό” ισοπεδοτισμό και στον τύπο ανθρώπου που παράγει και αναδεικνύει.
Θέλουμε μια άλλη κοινωνία , μια άλλη πολιτεία που θα αναδεικνύει ένα ελεύθερο , δημιουργικό και υγιή άνθρωπο , στο σώμα και στο πνεύμα.

Στην κριτική του παρόντος παρακμιακού δημοκρατικού ισοπεδοτισμού διαπιστώνουμε τα εξής:
Στην γλώσσα μας έχουν επιβάλει τον δημοτικισμό και μας έχουν αποκόψει από την ελληνική αρχαία και μέση παράδοση μας.
Στο θέμα της επιστήμης μας επέβαλαν την αποσπασματική προσέγγιση των πραγμάτων με πλήρη έλλειψη φιλοσοφικού στοχασμού περί του οργάνου και της σχέσης της γνωσιολογίας με την οντολογία και την φαινομενολογία.
Στον τομέα των εφαρμογών και της τεχνολογικής έρευνας σχεδόν δεν υπάρχει τίποτα. Αντί αυτού μας επέβαλαν τον θεωρητικισμό.
Στον τομέα της πολιτειολογίας μας επέβαλαν ως υπάτη μορφή πολιτεύματος την δημοκρατία τους , δηλαδή  την δικτατορία των συμμοριών των κομματικών μηχανισμών και της ολιγαρχίας του πλούτου σε αγαστή συνεργασία με το κράτος των λωποδυτών.
Στο τομέα της ηθικής προβάλλουν ως ηθική την σχέση του ατόμου με ένα φαντασιακό κόσμο τον οποίο χειρίζονται τα ιερατεία , αντί με τον πραγματικό κόσμο της φύσης και της πολιτείας.  
Για την φυσική αγωγή επιδεικνύουν ένα υποτυπώδης ενδιαφέρον στα πλαίσια της πλήρους αδιαφορίας για την υγιεινή διατροφή των νέων που τους ετοιμάζουν ως πελάτες των  νοσοκομείων .
Για την αισθητική αγωγή έχουν αντικαταστήσει το ωραίο της φύσης με την νοσηρή παραμόρφωση της και έχουν επιτρέψει στα μέσα ενημέρωσης να αναπαράγουν το ποταπό και να ανυψώνουν το ευτελές .
Στην κοινωνία προάγουν ως κυρίαρχο τύπο ανθρώπου , το ημιμαθές , αυθάδες , υπεροπτικό , προσκυνημένο , γλοιώδες κομματόσκυλο με την νεκρή ψυχή και το άρρωστο σώμα επιρρεπές σε κάθε ανωμαλία και διαφθορά.

Λουκάς Σταύρου
υποψήφιος βουλευτής Λεμεσού

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ :
  • Εδραίωση της παιδείας στους εξής πυλώνες : Γλώσσα , επιστήμη , Εφαρμογές και τεχνολογία , Πολιτειολογία και πολιτική ηθική , φυσική αγωγή και υγεία , αισθητική αγωγή.
  • Εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας από τις αρχαίες καταβολές της με εισαγωγή των αρχαίων ελληνικών από το δημοτικό.
  • Τρόπος σκέψης που να εδράζεται στον ορθό λόγο και την επιστημονική μέθοδο προσέγγισης των φαινομένων.
  • Πρακτική εφαρμογή της θεωρητικής γνώσης στο τομέα της τεχνολογίας και της έρευνας και κατ’ επέκταση στην παραγωγική διαδικασία.
  • Σπουδή των πολιτευμάτων και ανάδειξη της πολιτικής ηθικής ως σχέση μεταξύ πολιτών και αυτοθεσμιζόμενης πολιτείας.
  • Φυσική αγωγή στη βάση του κλασικού αθλητισμού και των πολεμικών τεχνών στα πλαίσια της γνώσης για την υγιεινή διατροφή .
  • Προσέγγιση του ωραίου στη φύση και την τέχνη σε όλες τις μορφές της.   
  • Επανελλήνιση μέσα από την επιστροφή στην ελληνική κοσμοθέαση και τον  Φυσιοκεντρικό  ανθρωπισμό.
  • Αντί-ισοπεδωτικό σύστημα ανάδειξης των δημιουργικών ικανοτήτων και προαγωγή των δημιουργών. Στήριξη της ιδιοφυΐας .
  • Επαγγελματικός προσανατολισμός των νέων σε σχέση με την ζήτηση εργασίας ώστε να περιοριστεί η δομική ανεργία και να διασυνδεθεί η εκπαίδευση με μακρόπνοα προγράμματα ανάπτυξης και ενίσχυσης της παραγωγής.
  • Σχολή πολιτικών ευέλπιδων που θα εδράζεται στην ελληνογνωσία.
  • Πανεπιστήμιο ελληνικών σπουδών .
  • Δια βίου μάθηση και πολιτισμική αναβάθμιση της κοινωνίας μέσα από την στήριξη εργαστηρίων τέχνης , βιβλιοθηκών , πολιτισμικών χώρων καθώς και την ποιοτική αναβάθμιση των μέσων ενημέρωσης .
Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα - ΕΔΗΚ